وبلاگ

تولید ذغال سنگ ایالات متحده از پایین ترین سطح از سال ۱۹۷۶ تاکنون

براساس داده های منتشر شده در ۱۱ مه توسط اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) ، تولید برق ذغال سنگ آمریکا سال گذشته در پایین ترین سطح از سال ۱۹۷۶ بود. EIA در جدیدترین گزارش چشم اندازه انرژی خود  گفت انرژی از منابع تجدید پذیر می تواند امسال برای اولین بار از نسل ذغال سنگ در ایالات متحده فراتر رود.

این آژانس اعلام کرده است که میزان تولید از واحدهای زغال سنگ آمریکا در سال ۲۰۱۹ به ۹۶۶۰۰۰ گیگاوات ساعت رسیده است که پایین ترین سطح در بیش از ۴۰ سال است. EIA گفت که افت ۱۶ درصدی ، نسبت به سال گذشته از سال ۲۰۱۸ ، بیشترین درصد کاهش تاکنون بوده است ، “و دومین به طور مطلق (۲۴۰،۰۰۰ گیگاوات ساعت).”

انتظار می رود که این کاهش امسال ادامه یابد. IHS Markit به تازگی پیش بینی کرده است که برنامه های برق امسال نزدیک به ۱۳۰ میلیون تن زغال سنگ امسال نسبت به سال ۲۰۱۹ سوزاند.

تولید ذغال سنگ ایالات متحده از پایین ترین سطح از سال 1976 تاکنون

منبع: اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده ، بررسی ماهانه انرژی

EIA گفت: افزایش تولید برق از نیروگاه های دارای گاز طبیعی ، به همراه انرژی باد و تقاضای کلی کمتر برای برق ، باعث کاهش تولید ذغال سنگ شده است. این آژانس اعلام کرده است که تولید گازهای گلخانه ای طبیعی در سال ۲۰۱۹ به رکورد تمام زمان تقریبا ۱.۶ میلیون گیگاوات ساعت رسیده است ، این رقم نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است. تولید برق بادی در صدر ۳۰۰۰۰۰ گیگاوات ساعت قرار دارد که نسبت به سال ۲۰۱۸ ۱۰٪ افزایش یافته است.

EIA پیش بینی کرده است تولید از منابع تجدید پذیر امسال از سطح ۲۰۱۹٪ ۱۱٪ افزایش یابد. آژانس اعلام کرده است که انرژی تجدید پذیر در صورت وجود به دلیل کمترین هزینه عملیاتی توسط اپراتورهای شبکه امکان پذیر است. براساس گزارش EIA ، در چهار و نیم ماهه نخست امسال ، تولید برق از باد ، خورشیدی و هیدرو برق در ۹۰ روز جداگانه برق بیشتری نسبت به ذغال سنگ تولید کرده است ، اتفاقی که فقط در ۳۸ روز در سال ۲۰۱۹ رخ داد.

EIA در گزارش خود اظهار داشت که در حالی که “انتظار دارد انرژی تجدیدپذیر سریعترین منبع تولید برق در سال ۲۰۲۰ باشد ، اثرات کاهش اقتصادی مربوط به COVID19 احتمالاً در چند ماه آینده بر ظرفیت تولید جدید تأثیر می گذارد. ” این آژانس اعلام کرده است که پیش بینی می کند امسال ۲۰.۴ گیگاوات نیروگاه بادی جدید به همراه ۱۲.۷ گیگاوات ظرفیت خورشیدی در مقیاس ابزار افزوده شود. آژانس همچنین گفت که با توجه به همه گیر شدن کروناویروس ، “این پیش بینی ها تحت تأثیر عدم اطمینان زیاد است و EIA به نظارت بر ایجاد ظرفیت های برنامه ریزی شده گزارش شده ادامه خواهد داد.”

تولید ذغال سنگ ایالات متحده از پایین ترین سطح از سال 1976 تاکنونذغال سنگ در سال ۲۰۱۱ به اوج خود رسید

ظرفیت تولید زغال سنگ در ایالات متحده در سال ۲۰۱۱ به ۳۱۸ گیگاوات ساعت رسید و از زمان بازنشستگی واحدهای ذغال سنگ یا تبدیل شدن به گاز طبیعی و سایر سوختها از زمان کاهش یافت. EIA گفت ظرفیت تولید ذغال سنگ ذغال سنگ آمریکا در ۲۲۹ گیگاوات در سال ۲۰۱۹ بود که در طی این دهه ۲۸ درصد کاهش داشته است.

نرخ بهره برداری از کارخانه های زغال سنگ نیز براساس ظرفیت عملیاتی در آن زمان ، در سال ۲۰۱۹ به ۴۸ درصد کاهش یافته است که از ۶۷ درصد در سال ۲۰۱۰ کاهش یافته است. در همین حال ، نیروگاه های توربین گازی ترکیبی (CCGT) در سال گذشته با میانگین ظرفیت ظرفیت ۵۷ درصد ، نه درصد بالاتر از نیروگاه های زغال سنگ بود.

 

اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده ، ماهنامه برق

گزارش EIA که روز دوشنبه منتشر شد ، نشان داد که تولید زغال سنگ در هر منطقه ایالات متحده با بیش از ۱۸٪ در برخی مناطق ، از جمله جنوب شرقی آمریکا ، کاهش یافته است. آژانس همچنین خاطرنشان کرد: “میانگین قیمت های تحویل شده برای زغال سنگ در نیروگاه ها رو به کاهش است. تا سال ۲۰۱۵ ، هزینه زغال سنگ به طور متوسط ​​۲.۲۵ دلار در هر میلیون واحد حرارتی انگلیس (MMBtu) قبل از سقوط به کمتر از ۲.۰۰ دلار در سال / MMBtu در اواخر سال ۲۰۱۹ است. ”

تجزیه و تحلیل EIA گفت: برای اینکه از زغال سنگ با گاز طبیعی مقرون به صرفه باشد ، “هزینه تحویل زغال سنگ باید حداقل ۳۰٪ کمتر باشد تا تفاوت های کارایی بین یک گیاه معمولی ذغال سنگ و یک کارخانه معمولی با گاز طبیعی را جبران کند. ” آژانس گفت که این “اختلاف برای گیاهان چرخه ترکیبی کارآمدتر با گاز طبیعی حتی بیشتر است” ، و خاطرنشان کرد: “کارخانه های زغال سنگ همچنین باید هزینه های بالاتر را برای تجهیزات کنترل انتشار و سایر عملیات جبران کنند.”

مبارزات اقتصادی برای اپراتورهای نیروگاه های زغال سنگ در بخش بزرگی مسئول بازنشستگی تقریبا ۱۳.۹ گیگاوات تولید زغال سنگ در سال ۲۰۱۹ بود. این بالاترین میزان تعطیلی ها از سال ۲۰۱۵ بود که مقررات جدید آلودگی منجر به بازنشستگی شد. بیش از ۱۵.۱ گیگاوات ظرفیت تولید.

POWER تجزیه و تحلیل عمومی اعلام شده بازنشستگی کارخانه زغال سنگ نشان می دهد که در حدود ۹ گیگاوات ظرفیت تولید سوخت زغال سنگ حدود ۲۳ GW یکی دیگر از ظرفیت اختصاص داده میشود، خاموش کردن این سال، با در خط به ۲۰۲۱-۲۰۲۵ بازنشسته می شود.

خرید تجهیزات صنعتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image