وبلاگ

ترنسمیتر، درایوهای برق

ترنسمیتر، درایوهای برق

درایورهای برقی با شفافیت خط

با آخرین نمونه های برجسته به Pepperl + K-System نمونه کارها از موانع ایمنی ذاتی را ملاقات کنید:ترنسمیتر، درایوهای برق  با شفافیت خط (LFT). این ماژولها به شما کمک می کنند تا از کارتهای خروجی دیجیتال (DO) استفاده کنید. پارامترهای موجودیت آنها با بیش از ۹۰٪ تولید کنندگان الکترون سازگار است و مدار ورودی آنها به گونه ای طراحی شده است که با کلیه سیستم های اصلی کنترل و خاموش کردن اضطراری (ESD) سازگار باشد. این امر بدون در نظر گرفتن سیستمی که استفاده می کنید ، ادغام آسان را تضمین می کند .

ترنسمیتر، درایوهای برق

سازگاری بالا ، ایمنی بالا

درایورهای یکپارچه از لحاظ گالوانیکی سوئیچینگ درونی ایمنی از قدرت کنترل را از سیستم کنترل جدا می کنند. اتصال درایورهای برقی به کارت ایمنی مشکلات سازگاری بین دستگاه میدانی و تشخیص در کارتهای DO را برطرف می کند. در حالی که عملکرد ایمنی کلی بی تأثیر باقی مانده است ، کاربران می توانند از تمام اقدامات تشخیصی و حفاظت از کارتهای DO در حین کار استفاده کامل کنند ، از جمله:

آزمون پالس با فرکانس در محدوده کیلوهرتز و مدت زمان در دامنه μs

جریان خاص (بسته به کارت و سازنده) در حالت روشن و خاموش

محدودیت فعلی نفوذ برای محافظت از کارت DO

LFT برای تشخیص خطای جامع خط

درایورهای جدید الکترونیکی K-System با LFT به کاربران امکان استفاده کامل از ویژگی های تشخیص خطا در کارتهای گران قیمت DO ، بدون سیم کشی اضافی را می دهند . گسل های خط را می توان به راحتی در قسمت مزرعه یا قسمت کنترل قرار داد ، مانیتورینگ مداوم و افزایش در دسترس بودن گیاه .

ترنسمیتر، درایوهای برق

نکات برجسته درایورهای K-System Solenoid

تنها راه حل حلقه ای با سرکوب پالس تست و شفافیت خطا

سازگار با کارتهای DO همه سیستمهای اصلی کنترل و ESD

طراحی مسکن ۱۲.۵ میلی متر برای تراکم بسته بندی بالا

پارامترهای موجودیت موجود ۹۰٪ از کل solenoids ذاتی ایمن موجود را در بر می گیرد

SIL 3 مطابق با IEC 61508

حلقه حلقه یا اتوبوس با استفاده از یک دستگا

تقویت کننده با شفافیت خط خطی برای شناسایی جامع خطای خط

تشخیص خطای فردی در کل مدار سیگنال بدون سیم کشی اضافی

در مقایسه با مفاهیم متعارف، نظارت بر مدارهای سیگنال با استفاده از ماژول های رابط با شفافیت خط گسل ( LFT ) موجب صرفه جویی در شما اضافی سیم کشی تلاش. مفاهیم متعارف نیاز به خروجی بر روی دستگاه میدان و ورودی اضافی در سیستم DCS دارند. شفافیت خطای خط مزیت دیگری را ارائه می دهد: خطاهای بین سیستم DCS و ماژول های رابط شناسایی می شوند.

تقویت کننده های LFT را همزمان با سیگنال های سوئیچینگ و خطا از منطقه خطرناک به اتاق کنترل از طریق یک خروجی واحد منتقل کنید. خطای احتمالی خط بین سد جدا شده و سیستم کنترل را می توان از تغییر سیگنالها تشخیص داد.

یک خروجی سوئیچینگ مقاومت در سد جدا شده سیگنال های خطای خط و اتصال کوتاه را از ورودی به مدار خروجی به همراه سیگنال سنسور انتقال می دهد. بسیاری از تقویت کننده های سوئیچ از K-System و H-System به این نوع خروجی ترانزیستور مقاومتی مجهز شده اند. این ماژول ها مخصوصاً برای سنسورهای NAMUR (EN 60947-5-6) و برنامه های ذاتی ایمن تا SIL 2 یا SIL3 طراحی شده اند .
شفافیت خطا خط اجازه می دهد:

تشخیص خطای فردی در مدارهای سیگنال با سیگنال های دیجیتالی و بدون سیم کشی اضافی

نظارت مداوم از سمت و سمت کنترل

سنسورهای فوتوالکتریک مینیاتوری سری ML100 – سه سنسور حالت پخش پرفشار جدید

راه حل های پیشرفته موجود در برنامه ها

ML100 سری سنسورهای فوتوالکتریک مینیاتوری ارائه ارزیابی قابل اعتماد برای انجام وظایف مختلف در اتوماسیون کارخانه . سنسورهای فوتوالکتریک به دلیل طراحی مسکن مینیاتوری ، به ویژه برای استفاده در مناطق محدود فضا مناسب هستند .

محبوب ML100 سری در حال حاضر به گسترش با سه سنسور حالت پراکنده جدید . همراه با سری استاندارد شده اثبات شده ، این نوع جدید راه حل های پیشرفته ای را برای برنامه های کاربردی پیچیده ارائه می دهد .

سنسورهای صنعتی

ده ها سال است که Pepperl + Fuchs در حال توسعه و توزیع سنسورهای صنعتی و سیستم های سنسور با بالاترین استانداردهای کیفیت برای استفاده در فناوری اتوماسیون است . سبد محصولات متنوع سنسورهایی را برای برنامه های استاندارد و همچنین راه حل های سفارشی ارائه می دهد . با همکاری نزدیک با کارشناسان ما ، سیستم حسگر ایده آل را برای نیازهای خاص خود دریافت می کنید!

نمونه کارها ما از سنسورهای صنعتی برای اتوماسیون کارخانه با درجه بالایی از نوآوری مشخص می شود. این شامل سنسورهای القایی ، فوتوالکتریک ، خازنی ، مغناطیسی و مافوق صوت است . علاوه بر این ، ما به شما پیشنهاد می دهیماجزای قدرتمندی از قبیل رمزگذارهای دوار ، سیستم های موقعیت یابی و شناسایی (RFID ، داده ماتریس ، بارکد) ، AS-رابط و همچنین لوازم جانبی مناسب. سیستمهای بینایی صنعتی و سنسورهای بینایی طیف وسیعی از محصول را دور می زند .

فن آوری های پیشرفته و یک شبکه فروش و تولید جهانی ، Pepperl + Fuchs را به عنوان شریک ایده آل برای طیف گسترده ای از صنایع در بازار جهانی تبدیل کرده است. اینها شامل شعباتی از قبیل مهندسی مکانیک ، صنعت خودرو ، کار با مواد ، بسته بندی ، صنعت چاپ و کاغذ ، درب ، دروازه و آسانسور ، تجهیزات فرآیندی ، تجهیزات تلفن همراه و انرژی تجدید پذیر است .

سنسور حالت پخش با نقطه نور مرئی بسیار گسترده – ML100-8-W

ML100-8-W است سنسور حالت پراکنده با عملکرد بالا با نور نقطه ای بسیار گسترده ای قابل مشاهده است. فوق العاده بزرگ نور نقطه ای مانع از تغییر وضعیت نادرست بر روی سطوح به شدت بافت و بسیار مقاوم در برابر ارتعاش و چرخش شی. این سنسور حالت پراکندگی برای استفاده در مسیرهای نقاله جهت حمل شیشه یا ماژول مناسب است . علاوه بر این ، در تولید پانل های مسطح ، به خصوص در جداول بلند کردن یا سوئیچ آهنگ ، ایده آل است . در این برنامه ها ، به دلیل تداخل بازتابنده در مسیر معابر ، نمی توان از یک سنسور بازتابنده برای تشخیص شیشه استفاده کرد.

سنسور مجهز به نور نور پرتو فوق العاده گسترده

از سطوح به شدت بافت دار و زاویه دار استفاده کنید

سنسور حالت پخش با ارزیابی پس زمینه – ML100-8-HW

نسخه ML100-8-HW با ارزیابی پس زمینه بر اساس اصل مثلث بندی است . گیرنده ، متشکل از یک عنصر نزدیک میدان و یک عنصر دور میدان ، قادر است به طور واضح بین یک پس زمینه ، مانند یک قاب فلزی ، و یک شیء در منطقه تشخیص تمایز قایل شود. در انجام این کار ، سنسور به پس زمینه تعیین شده مراجعه می کند. اگر جسم تشخیص داده شود ، به دلیل ترتیب هندسی ، بیشتر از عنصر میدان دور تابش می کند. همچنین اگر نوری به گیرنده نرسد ، تشخیص داده می شود ، به عنوان مثال ، اگر نور توسط یک شیء براق منعکس شود. این را قادر می سازد عملیات بدون نیاز به منعکس.سنسور حالت پراکنده نیز قابل اعتماد تشخیص اشیاء مسطح و یا اشیاء با بازتاب کم در مقابل یک پس زمینه نزدیک، به عنوان مثال قطعات لاستیکی سیاه و سفید در تسمه نقاله.

سنسور با ارزیابی پس زمینه بر اساس اصل مثلث بندی

استفاده از هدف با کنتراست کم ، به عنوان مثال سیاه روی سیاه

سنسور حالت پخش با سرکوب پس زمینه – ML100-8-H

در زمینه سنسورهای دارای سرکوب پس زمینه ، سری ML100 توسط حسگر حالت پخش ML100-8-H گسترش یافته است . این سنسور دارای  سه نقطه نور است ، که افزونگی را امکان پذیر می کند. به عنوان یک ویژگی خاص ، خروجی ها یک لینک منطقی و AND یا OR را شامل می شوند. خروجی OR با شناسایی یکی از سه نقطه نور فعال می شود ، به این معنی که اشیاء غیر یکنواخت قابل اطمینان هستند. خروجی AND تنها در صورت شناسایی هر سه لکه نوری فعال می شود. بنابراین ، حتی می توان خواص اشیاء را تشخیص داد در حالی که دخالت در محیط اطراف ، مانند گرد و غبار ، نمی توان نادیده گرفت.

سنسور با سرکوب پس زمینه و سه نقطه نور

از اشیاء غیر یکنواخت استفاده کنی

فروش تجهیزات صنعتی ۴۰% ارزان تر از همه جا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image