دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید خنک کننده و تهویه برای گلخان

تهویه گلخانه

فن و فیلتر

تهویه در گلخانه ( فن گلخانه ) ، ساختمان های باغبانی ، نهالستان های گیاهان و مراکز باغی با رقیق سازی هوا با هوای خارج ، چندین عامل محیطی را کنترل می کند. سیستم های تهویه بر:

  • دمای هوا
  • سطح رطوبت
  • میعانات رطوبت روی سطوح
  • یکنواختی دمای هوا
  • سرعت هوا در سراسر گیاهان
  • غلظت بو و گاز
  • سطح گرد و غبار موجود در هوا و بیماری ها
  • بخار احتراق ناشی از بخاری های بدون تهویه
  • سیستم های فشار منفی ، مثبت و خنثی

سیستم های فشار منفی دارای فن های خروجی هستند که هوا را از ساختمان خارج می کنند و فشار منفی کمی (خلا) ایجاد می کنند تا هوا را از طریق ورودی های طراحی شده به داخل ساختمان بکشاند ، در حالی که سیستم های فشار مثبت دارای فن هایی هستند که هوا را به داخل ساختمان می اندازند و فشار مثبت کمی ایجاد می کنند. هوا از طریق روزنه های خروجی از ساختمان خارج می شود. از مجاری توزیع هوا و یا سرپیچی فن برای کاهش پیش نویس ها و تأمین هوای تازه به طور یکنواخت در سراسر ساختمان استفاده می شود. سیستم های فشار خنثی دارای ویژگی های سیستم فشار منفی و فشار مثبت هستند. طرفداران هوا را به داخل و خارج ساختمان می اندازند.

 

فشار استاتیک

فشار استاتیک به “فشار وارد شده توسط یک مایع یا گاز ساکن ، به ویژه آب یا هوا” تعریف می شود. این به سادگی مربوط به وقوع اندکی کاهش فشار در داخل ساختمان نسبت به فشار هوای خارج هنگام روشن شدن یک یا چند فن خروجی است. مهم است که ما این مفهوم را درک کنیم زیرا استفاده از فن های اگزوز یا تهویه فشار منفی ، رایج ترین شکل تهویه قدرت است. تهویه فشار منفی نیز ساده ترین و کارآمدترین روش برای کنترل تبادل هوا است.

فشار استاتیک از آن جهت مهم است که حفظ فشار منفی مناسب باعث می شود هوا در جهت و سرعت مناسب برای مخلوط شدن با هوای موجود در داخل ساختمان وارد شود. هوای سردی که از طریق ترک ها ، پرده ها یا دریچه ها وارد می شود از هوای گرم داخلی سنگین تر است. اگر با سرعت کافی به داخل اتاق شلیک نکند ، این هوای سرد ورودی بلافاصله در امتداد دیواره های جانبی و دیواره های انتهایی به سمت پایین سقوط می کند. به همین دلیل است که نشت هوا اغلب در این مناطق از ساختمانهایی که دارای تهویه مناسب نیستند ، خنک تر می شوند. در ساختمان هایی که تحت فشار استاتیکی مناسب قرار دارند ، کمتر لکه های سرد وجود خواهد داشت ، جیب هوای مرده کمتر خواهد بود و هیچ گونه نشتی در سطح گیاه وجود نخواهد داشت.

 

اندازه گیری فشار استاتیک

فشار استاتیک به عنوان تفاوت فشار هوای داخلی و خارجی در اینچ ستون آب (wc) بیان می شود و با فشار سنج اندازه گیری می شود.

فن و فیلتر گلخانه

استفاده موثر از فشار استاتیک

هوا هنگام ورود به ساختمان باید کنترل شود. این مهم با نصب جعبه های تهویه گلخانه مستطیلی در امتداد قسمت فوقانی دیواره های جانبی که به طور خودکار با تغییرات فشار منفی تنظیم می شوند ، حاصل می شود. نصب صحیح جعبه های هواکش هوای ورودی را کمی به سمت بالا هدایت می کند و در آنجا با هوای گرمتر مخلوط می شود و به آرامی به سطح صحیح می رسد.

ناحیه ورودی ساختمان را به تعداد فوت مکعب در دقیقه (CFM) هوای منتقل شده توسط فن ها تنظیم کنید. تحت اکثر شرایط ، فشار استاتیک باید بین ۰.۰۵ “تا ۰.۰۸” wc حفظ شود. این ممکن است نیاز به آب بندی ترک و شکاف داشته باشد تا میزان هوای ورودی به تاسیسات کاهش یابد. آب بندی این منابع اضافی نشت همچنین به ورود هوای ورودی از مناطقی که می خواهید وارد شود کمک می کند. به طور کلی ، یک جعبه دریچه منفی ۲.۴۲ فوت مربع ۱۵۰۰ CFM ظرفیت فن را در خود جای می دهد.

فشار استاتیک ناکافی اجازه نمی دهد هوا به خوبی مخلوط شود و طبقه بندی هوای گرم بالا و هوای سرد در ساختمان وجود دارد. فشار استاتیک مطلوب اجازه می دهد تا هوای ورودی قبل از رسیدن به سطح صحیح مخلوط و گرم شود. فشار زیاد استاتیک نیز ممکن است باعث شود هوا به خوبی مخلوط نشود. هوای تازه ورودی ممکن است در امتداد سقف شلیک کند و هرگز به خوبی با هوای موجود مخلوط نشود. بخاطر بسپارید ، فشار ساکن نشانگر میزان ورود هوا به ساختمان نیست ، بلکه تنها میزان فشار منفی فن ها هنگام وارد کردن هوا از طریق ورودی های موجود است. به عبارت دیگر ، این مربوط به سرعت هوای ورودی است ، اما نه مستقیماً به میزان صدا.

ظرفیت فن میزان صدا را تعیین می کند. با روشن شدن بیشتر فن ها ، برای تغذیه آنها به دهانه های بزرگتری نیاز است تا فشار استاتیک صحیح حفظ شود. درک اصول اساسی فشار استاتیک برای استفاده موثر از تهویه برق ضروری است. فن های خروجی را با کرکره های ورودی و کنترل های محیطی ترکیب کنید تا هوای داخل گلخانه خود را دوباره پر کنید ، خنک کنید و تازه کنید.

حرکت هوا برای رشد گیاهان درون گلخانه ها مهم است. حرکت مداوم مثبت هوا در داخل گلخانه ها ، دما ، دی اکسید کربن و میزان رطوبت گلخانه را مساوی می کند. گیاهان از دی اکسید کربن در فتوسنتز استفاده می کنند و اکسیژن آزاد می کنند. گردش هوا به ایدز در انتشار CO 2 به گیاهان. از طریق بهبود شرایط محیطی می توان گیاهان سالم تری پرورش داد. اهداف تهویه کنترل دمای بالا در طول تابستان و حفظ رطوبت نسبی در سطوح قابل قبول در زمستان ، تأمین جریان هوای یکنواخت در کل گلخانه و حفظ سطح قابل قبول غلظت گاز در گلخانه است.

 

هدف فن های اگزوز و نحوه تهویه آنها

فن های اگزوز اختلاف فشار ایجاد می کنند و باعث جریان هوا می شوند. با سیستم های تهویه مکانیکی ، هدف اصلی تأمین جریان هوای کافی در اختلاف فشار کم است. همچنین از فن ها برای گردش خون برای از بین بردن مناطق هوای مرده یا افزایش سرعت هوا برای ارتقا. خنک سازی استفاده می شود. هنگام انتخاب فن های تهویه ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع فن
  • CFM مورد نیاز
  • فشار استاتیک سیستم
  • بازده انرژی (CFM / وات)
  • دوام ، مقاومت در برابر خوردگی و نگهداری
  • سطح صدا
  • مشخصات موتور درایو
  • هزینه
  • قرار دادن فن

وزش باد به سمت تخلیه فن باعث کاهش ظرفیت و میزان تهویه ساختمان می شود. در صورت امکان فن های کم سرعت را در سمت پایین ساختمان قرار دهید. پنکه های خروجی و کرکره ها با هم کار می کنند تا هوای بیرون را به داخل ساختمان وارد کنند. فن های اگزوز در یک انتهای یک ساختمان قرار دارند. هوا از ساختمان خارج می شود و فشار منفی ایجاد می کند. ورودی (کرکره) در انتهای مخالف اجازه می دهد هوای تازه وارد ساختمان شود ، از فن های خروجی برای تأمین جریان هوای کافی در ساختمان استفاده می شود.

از آنجا که هوا هنگام عبور از ساختمان و جذب گرما به تدریج گرم می شود ، سرعت جریان باید کافی باشد تا این افزایش دما به حداقل برسد و از نظر اقتصادی عملی باشد. اگزوز فن با کرکره فرآیند حرکت ساخته شده است تا سطح اکسیژن از یک گلخانه و در شرکت را ۲. فن های اگزوز به کاهش رطوبت کمک می کنند. سیستم های فن می توانند در هر شرایط آب و هوایی حرکت مثبت هوا را از طریق یک ساختمان فراهم کنند. هنگامی که فن ها هوای گرم شده را از بین می برند ، خلا slight جزئی ایجاد می شود که هوای سردتر را از طریق پنجره ها ، درب های باز و ترک ها جذب می کند.

فن و فیلتر

محاسبات

به طور کلی ، تهویه تابستان ، هر دقیقه به یک تغییر کامل هوا نیاز دارد. برای محاسبه CFM مورد نیاز برای این تغییر هوا از این فرمول استفاده کنید:

CFM = سرعت x مساحت

مثال زیر محاسبه تهویه تونل را هنگام قرار دادن فن ها و کرکره ها در انتهای مخالف ساختمان توضیح می دهد. ابعاد نمونه ساختمان ما ۴۰ “عرض x 200” طول است. دارای ۷ دیواره جانبی و در قله ۱۲ سانتی متر است. بیایید ابتدا منطقه انتهای آن را تعیین کنیم:

۴۰ x (7 + 11) / 2

۴۰ x (

۱۸/۲ ) ۴۰ x 9 = 360 SQFT

سرعت ، طولی است که هوا باید در یک دقیقه طی کند. بنابراین ، ۲۰۰/۱ = ۲۰۰

CFM = 360 200 200

CFM = 72000 (3 مورد از ۱۰،۵۵۳۵)

به طور کلی ، تهویه زمستانی ، به ۲.۵ بار تغییر هوا در هر ساعت نیاز دارد. با استفاده از همان ساختمان برای مثال دیگر:

۴۰ x (7 + 11) / 2

۴۰ x (

۱۸/۲ ) ۴۰ x 9 = 360 SQFT

سرعت ، طولی است که هوا باید هر ساعت طی کند. بنابراین ، ۲۰۰ / ۲.۵ = ۸۰

CFM = 360 80 80

CFM = 28،۸۰۰

با فن های بزرگ ، تقریباً به ازای هر ۱۰۰۰ CFM جریان هوا به ۴ فوت مربع مساحت ورودی نیاز دارید. برای محاسبه اندازه شاتر (ورودی) برای این ساختمان ، از موارد زیر استفاده می کنیم:

۷۲،۰۰۰ / ۱۰۰۰ = ۷۲

۴ SQFT x 72 = 288 SQFT

دستورالعمل های بهره وری فن

برای یک سرعت جریان هوا و فشار استاتیک ، یک فن با قطر بزرگ از انرژی کمتری نسبت به یک کوچکتر بهره می برد.

برای یک نرخ تهویه و فشار ثابت ، یک فن بزرگ نسبت به چندین پنکه کوچکتر از انرژی بیشتری بهره می برد.

اگر دو فن قطر تیغه یکسانی داشته باشند ، فن با درجه ورودی جریان موتور پایین تر معمولاً دارای مصرف انرژی بیشتری است.

اگر دو فن از قابلیت فشار استاتیک یکسانی برخوردار باشند ، یکی با موتور کم سرعت معمولاً بی صدا و کارآمدتر است.

 

دستورالعمل های فن متغیر سرعت

برای کاربردهای با سرعت متغیر از فن های درایو مستقیم استفاده کنید.کمترین سرعت را برای روغن کاری مناسب یاتاقان به حداقل ۲۰٪ حداکثر سرعت محدود کنید (یا برای تهویه هوای سرد کمتر از ۵۰٪).کنترل کننده سرعت باید ولتاژ کافی برای شروع موتور تحت بار را در تنظیمات سرعت کم فراهم کند.کمترین سرعت را برای تأمین جریان هوا کافی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور یا جلوگیری از یخ زدگی در زمستان به دلیل تراکم و تشکیل یخبندان تنظیم کنید.از طرفداران در برابر وزش باد محافظت کنید. باد می تواند فن ها را با سرعت کم متوقف کند.

تهویه گلخانه

فن های خروجی ، کرکره ها و کاربردهای آنها

فن های اگزوز پلاستیکی در برابر خوردگی مقاوم هستند. این فن ها نسبت به مدل های دیگر ساکت و آرام هستند.درهای بازشونده خورشیدی در دمای از پیش تعیین شده فعال می شوند و باعث باز شدن پرده ها می شوند هودهای پلاستیکی برای طرفداران اگزوز در زمستان از هواداران در برابر برف ، باد و برف محافظت می کند. از آنها می توان در پنکه های رو به ضلع شمالی ساختمان استفاده کرد.

کرکره های پلی اگزوز در برابر خوردگی مقاوم هستند و می توان آنها را با نصب پلاستیکی یا فن های اگزوز فایبرگلاس استفاده کرد. کرکره های آلومینیومی را می توان با موتور یا بدون موتور خریداری کرد. از کرکره های موتوری می توان به عنوان ورودی هوا یا اگزوز هوا استفاده کرد. موتور را می توان به یک کنترل مانند ترموستات یا تایمر متصل کرد. از فن های کوچک خروجی در گلخانه ها استفاده می شود.

 

هدف طرفداران گردش خون

بسته به موقعیت مکانی و طراحی ساختمان شما ، گردش هوا ممکن است یکی دیگر از اجزای حیاتی سیستم کنترل محیط شما باشد. فن های گردش را به تیرچه ها ، پست ها نصب کنید یا آنها را از سقف آویزان کنید تا جریان هوای افقی ایجاد شود تا تمام مناطق ساختمان را مخلوط ، معتدل و تازه کند. هدف این فن ها گردش و انتقال هوا در داخل ساختمان است.

در یک گلخانه گرم ، بدون فن ، درجه حرارت هر درجه از کف هر درجه ۱ درجه افزایش می یابد. به عنوان مثال اگر یک دماسنج روی نیمکت چهار پا ۶۰ درجه را نشان می دهد ، درجه حرارت در کف ۵۶ درجه است در حالی که درجه حرارت در پشته ، بسته به ارتفاع ، می تواند ۷۰ درجه باشد بدون داشتن فن برای گردش هوا ، در ماههای سرد برای گرم نگه داشتن گیاهان روی نیمکت در حالی که هوای گرم در بالا هدر می رود ، باید ترموستات بالاتر تنظیم شود.

طرفداران حشرات را کنترل کرده و گیاهان را سخت می کنند. استفاده از فن های بزرگتر با موتورهای کوچکتر می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند. به عنوان مثال ، یک فن با قطر ۳۶ “با یک موتور ۱/۳ اسب بخار همان خروجی یک فن ۳۰” با یک موتور ½ اسب بخار را با صرفه جویی در مصرف برق ۱۸۰ وات در ساعت می دهد. با استفاده از سایه زنی در فضای خارج از گلخانه ، زمان عملکرد فن های تابستانی را کاهش دهید.

 

جریان هوای افقی (HAF)

این پنکه ها به سبک سبد بصورت پیست اتومبیلرانی قرار گرفته اند تا هوا را به آرامی در سراسر ساختمان حرکت دهند و به حفظ درجه حرارت ثابت کمک کنند. از آن در گلخانه یا مرکز باغ استفاده کنید و روی سقف (تیرچه بالای سر) یا بالای دیوار نصب کنید.

 

استفاده از پنکه های سقفی

پنکه های سقفی در درجه اول در انبارها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. هوا در یک کارخانه معمولی می تواند درجه حرارت را دو درجه در هر فوت از سطح کف افزایش دهد. این بدان معنی است که دما در سقف یک ساختمان صنعتی با ارتفاع ۲۰ فوت می تواند بیش از ۱۰۰ درجه باشد. پنکه های سقفی هوا را دوباره در گردش قرار می دهند و هوای گرم سقف را با هوای سردتر در سطوح پایین مخلوط می کنند. استفاده از این فن ها در زمستان می تواند هزینه های گرمایش را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. فن های سقفی که در تابستان با خنک کننده تبخیری استفاده می شوند ، اثر خنک کننده باد را ایجاد می کنند که می تواند کارگران را بسیار خنک تر کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از پنکه های سقفی این است که آنها سرپا هستند و از کار خارج می شوند ، در عملیات دخالت نمی کنند یا فضا را اشغال نمی کنند.

فرمول چیدمان پنکه سقفی

متراژ مربع ساختمان را تعیین کنید

ارتفاع ساختمان را تعیین کنید

براساس اندازه و مدل پنکه ، سطح کف پوشیده شده را تعیین کنید

ریشه مربع سطح کف پوشیده شده را محاسبه کنید

عرض ساختمان را بگیرید و بر روی مربع مربع تقسیم کنید = چند ردیف

طول ساختمان را بگیرید و بر اساس ریشه مربع تقسیم کنید = چند هوادار / ردیف

اولین فن را تقریباً از فاصله ۱۶ سانتی متری از دیوار قرار دهید

برای مثال بعدی ما ساختمانی داریم ۲۰۰ “x 400” با ارتفاع سقف ۲۰ “با پوشش فن ۱۴۵۰ فوت مربع:

V 1450 38

عرض ۲۰۰/۳۸ = ۵

طول ۴۰۰/۳۸ = ۱۱ است

فاصله هواداران در ۵ ردیف با ۱۱ طرفدار در هر ردیف و در مجموع ۵۵ هوادار خواهد بود.

پنکه های سقفی صنعتی

واحدهای وظیفه استاندارد دارای تیغه نوک منحنی هستند ، عملکرد خوبی را ارائه می دهند و از موتورهای بلبرینگ استفاده می کنند.

پنکه های سقفی صنعتی با کارایی بالا

پره های واحدهای با کارایی بالا با سرعت بیشتری هوای بیشتری را مستقیماً در زیر فن ها جابجا می کنند که خنک کننده بهتری را فراهم می کند. توصیه می شود از این فن ها در ساختمان هایی استفاده کنید که سقف آنها حداقل ۲۰ فوت ارتفاع دارد. هنگام نصب فن های سقفی به کنترل کننده ها نیاز است و به فن ها اجازه می دهد تا با سرعت های متغیر یا جلو و عقب کار کنند. لطفا توجه داشته باشید که جهت دهی معکوس فن ممکن است اما در ارتفاع سقف بالای ۱۲ فوت توصیه نمی شود. بالای ۱۲ فوت ، برای فشار کافی هوا به سطح زمین ، طرفداران باید با سرعت کامل کار کنند.

 

واژه نامه تهویه

در زیر لیستی از محصولات که معمولاً برای کاربردهای خنک کننده و تهویه  گلخانه، کشاورزی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند ، آورده شده است. این محصولات با گردش مناسب فن های خروجی به خنک نگه داشتن گلخانه ، مرکز باغ ، مهد کودک گیاهان کشاورزی کمک می کنند. فن های سقفی با کارایی بالا Growers Supply که برای کنترل حداکثر سطح کف در برنامه های با رطوبت بالا ساخته شده اند ، برای گرم کردن در زمستان یا خنک کننده در تابستان مناسب هستند و تراکم را از بین می برند. پنکه های سقفی به حداکثر جریان هوا در مناطق وسیع کمک می کنند. برای حفظ یک محیط سالم و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد مردم در ماههای گرم تابستان ، فن های گردش خون ، سیستم های مه شکن و مه شکن و همچنین کولرهای هوا را به ما توصیه می کنیم. خنک سازی و گردش هوا را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید قرار دهید. پنکه های قابل حمل و با کیفیت ما به راحتی می توانند از یک مکان به مکان دیگر منتقل شوند.

AquaCool: اجزای سیستم AquaCool برای آبیاری گیاهان ، مه آلودگی حیوانات و خنک سازی فضای کار در دسترس هستند. سیستمی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای آبیاری و سرمایش شما باشد یا با استفاده از مجموعه بزرگ لوازم جانبی AquaCool و لوازم لوله کشی سیستم خود را بسازید.

پنکه های سقفی: پنکه های سقفی برای کنترل حداکثر سطح کف در کاربردهای رطوبت بالا ساخته شده اند. پنکه های سقفی با کارایی بالا برای گرم کردن در زمستان یا خنک کننده در تابستان عالی هستند و میعان را از بین می برند. پنکه های سقفی به حداکثر جریان هوا در مناطق وسیع کمک می کنند.

طرفداران گردش خون: از فن های گردش خون می توان برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد گیاهان و افراد در ماه های گرم تابستان استفاده کرد.

کولرهای تبخیری: کولرهای تبخیری قدرتمند ، جمع و جور و مقرون به صرفه هستند. آنها با تبدیل هوای گرم به نسیم خنک و با استفاده از فرایند تبخیر آب ، ساعت ها از راحتی خنک سازی اطمینان حاصل می کنند.

فن های اگزوز: فن های اگزوز برای بیرون کشیدن هوا از یک ساختمان یا سازه طراحی شده اند.

لوازم جانبی فن: لوازم جانبی فن به گونه ای طراحی شده اند که سیستم های هوا را به درستی کار کنند و از پتانسیل بالایی برخوردار باشند. ما مجموعه کاملی از موتورهای فن ، لوله های تخلیه و لوازم جانبی ، تیغه های تعویض ، تسمه ، روکش فن و کیت فن های کولر را ارائه می دهیم.

فن کولر: فن کولر یک روش اقتصادی برای خنک کردن مناطق کوچک و بزرگ است و در سبک های نصب دیواری ، سقف ، پایه پایه نوسانی و جعبه موجود است. کولرهای فشار کم یا متوسط یا فشار قوی را انتخاب کنید. یک اسپری خوب آب با حرکت هوا فن ترکیب می شود و دما را تا ۲۵ درجه کاهش می دهد. آنها برای همه برنامه های کشاورزی و باغی ایده آل هستند و تسکین سریع کارگران شما هستند. همچنین می توان از خنک کننده های فن برای حاشیه های ورزشی ، مناطق تمرینی ، مکان های اردو و تفریح ، عرشه های فضای باز ، پاسیو و استخرها و همچنین پارک های تفریحی و کنسرت ها استفاده کرد.

رطوبت ساز: مرطوب کننده ها برای افزایش سطح راحتی و حفظ سطح رطوبت نسبی کار می کنند ، در حالی که سطح باکتری ها ، قارچ ها ، ویروس ها و کنه ها را کاهش می دهند. آنها در برابر خوردگی مقاوم هستند و برای گلخانه ها ، مناطق تکثیر ، پرورش ارکیده و کارخانه های تولید سبزیجات و میوه ها ایده آل هستند.

Humidistats & Dehumidistats: Humidistats برای کنترل تجهیزات رطوبت سازی و مدیریت موثر سطح رطوبت کار می کند در حالی که Dehumidistats کنترل ولتاژ پایین را برای رطوبت گیرها در سیستم های گرمایش و سرمایش فراهم می کند.

کرکره ، دریچه ، Louvers: کرکره ها مهر و موم موثر در برابر هوای خارج در هنگام بسته شدن هستند و برای کاربردهای تخلیه ورودی و خروجی استفاده می شوند ، در حالی که دریچه ها به کاهش میعانات و بهبود جریان هوا در یک ساختار کمک می کنند. لوورها به صورت لبه های عمودی یا افقی درون یک قاب قرار می گیرند. آنها می توانند زاویه دار شوند تا هوا و نور به ساختمان نفوذ کنند.

ترموستات: ترموستات ها دمای سیستم های گرمایشی ، خنک کننده و تهویه را تنظیم می کنند تا دمای تنظیم شده ثابت و ثابت بماند. کنترل کننده ها دستگاه های کنترل محیطی فشرده ای هستند که برای مدیریت دستی یا خودکار فن ها ، بخاری ها و تجهیزات تهویه در گلخانه ها و باغبانی استفاده می شوند. آنها در انواع مختلف متناسب با کاربردهای خاص در دسترس هستند و بسیاری از آنها به طور خاص برای استفاده در محیط های خورنده و مستعد رطوبت طراحی شده اند.

پنکه های لوله ای: پنکه های لوله ای که بعضاً به عنوان سیرکولاتورهای آویز دیواری نیز شناخته می شوند ، برای لوله های هواکش و مجاری فلزی مناسب هستند.

لوله های تهویه: کاربردهای لوله های تهویه به طور م airثر هوا را در سراسر گلخانه پخش می کنند. پنکه های قابل حمل وسیله ای قابل اطمینان و مقرون به صرفه برای گردش هوا هستند و برای بسیاری از اماکن کشاورزی ، صنعتی و تجاری گزینه ای عالی است. فن های قابل حمل معمولاً در محیط های با رطوبت بالا مانند گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

درهای بازکن: درهای بازکن به طور معمول در گلخانه ها استفاده می شوند. بسیاری از درهای بازکننده خورشیدی هستند. موم منبسط کننده حجم در داخل سیلندر هیدرولیکی بیشتر شرایط آب و هوایی را تحمل می کند و برای نظارت دائمی بر روی دما به طور مستقل از شبکه برق کار می کند.

خرید فن و فیلتر %

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image