وبلاگ

بخاری های چرخشی برای تولید نیروگاه هسته ای

بخاری های بیودیزل بخاری سیرکولاسیون حتی برای کار در محیط های خطرناک بی خطر هستند. این امر آنها را برای استفاده در نیروگاه هسته ای ایده آل می کند. ساخت و سازها و کنترل آنها عملکرد کارآمد و ایمن را تضمین می کند .برای مثال راکتورهای آب تحت فشار ، معمولاً برای کنترل فشار به بخاری های گردش الکتریکی متکی هستند. در این سیستم ، خنک کننده اولیه گرما را از شکافت هسته ای جذب می کند و آن را به مایعات کار (آب) منتقل می کند. گرما آب را به بخار منتقل می کند که توربین ها را هدایت می کند و برق ایجاد می کند. این فرآیند برای کنترل فشار ، به حداکثر رساندن کارآیی و جلوگیری از جوش ، به یک فشار دهنده متکی است. بخاری گردش خون برای کنترل گرمای مخزن تحت فشار استفاده می شود و از این طریق فشار را کنترل می کند.

کنترل ها

یک بخاری کارخانه هسته ای مؤثر نیاز به کنترل دقیق هم از نظر ایمنی و هم برای کارایی عملیاتی دارد. تقریباً در هر کاربرد نیروگاه ، یک بخاری غوطه وری باید از یک صفحه کنترل دیجیتال با درجه NEMA 7 (ضد انفجار) استفاده کند. این از تجهیزات ، بهره برداری و پرسنل محافظت می کند. یکی دیگر از شرایط رایج برای تولید انرژی هسته ای نیاز به دمای دقیق است. با جفت کردن فن آوری صحیح با بخاری برقی می توان این کار را بدست آورد. به عنوان مثال ، یک مشتری برای تولید انرژی هسته ای نیاز به بخاری غوطه وری داشت که می تواند درجه حرارت بالا را حفظ کند. برای برطرف کردن این چالش ، واتکو برای حفظ دمای صحیح ، یک بخاری با تیراژ فلنجی از جنس استنلس استیل به همراه ترموکوپل ها را در بنادر خروجی تهیه کرد. Wattco همچنین یک کنترلر با محدودیت بالا را برای ایمنی توصیه می کند.

 

مزایای بخاری های گردش الکتریکی برای راکتورهای هسته ای

هر صنعتی می تواند از مزایای گرمایش الکتریکی بهره مند شود. صنعت انرژی هسته ای به دلیل ایمنی ، قابلیت اطمینان و کارآیی ، از نظر انرژی الکتریکی بسیار مناسب است.

 

طراحی ساده

در مقایسه با بخاری های احتراق ، بخاری های برقی طراحی بسیار ساده تری دارند. تعداد قطعات حساس یا پیچیده کمتری وجود دارد که منجر به خطر کم خرابی یا آسیب داخلی می شود. در نتیجه بخاریهای برقی صنعتی از طول عمر بیشتری برخوردار بوده و با حداکثر کارآیی برای مدت طولانی کار خود را ادامه می دهند. طراحی ساده همچنین به تعمیر و نگهداری آسان ، نصب و تعمیر آن می انجامد. عناصر بخاری آسیب دیده به راحتی از بین می روند و جایگزین می شوند و زمان و هزینه تعمیر را به حداقل می رسانند.

ایمنی

گرمای الکتریکی بی خطر است. ایمنی همیشه اولویت دارد اما در محیط های بسیار حساس مانند رآکتور هسته ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کنترل دما دقیق تر است و عدم احتراق داخلی خطرات کمتری را نشان می دهد.

 

حداکثر بهره وری گرمایش

انرژی الکتریکی اگر کارآمدترین گزینه گرمایش موجود باشد. در واقع هیچ انرژی تلف شده ای وجود ندارد ، و هزینه های عملیاتی آن پایین و قابل پیش بینی است. همچنین بخاری های برقی قادر به دستیابی به درجه حرارت بالاتر ، رسیدن به آنها سریعتر و حفظ دقیق تر آنها نسبت به بخاری های معمولی در گردش هستند.

سلام صنعت فروش انواع استابلایزر و منبع تغذیه و تجهیزات صنعتی با پایین ترین قیمت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image