وبلاگ

آموزش ایمنی صنعتی : چیزی برای یادگیری هر کارگر!

آموزش ایمنی صنعتی

با وجود بسیاری از قسمت های متحرک ، صداهای بلند ، تجهیزات بزرگ و افراد زیادی ، فرصت های زیادی وجود دارد که به طرز وحشتناکی پیش بروند. و یک حادثه می تواند بر هر بخش از مشاغل شما تأثیر بگذارد ، از کارمندان شما گرفته تا بهره وری گرفته تا تداوم خط مشی شما. یکی از بهترین راه های محافظت از کارمندان و شغل خود سرمایه گذاری در آموزش ایمنی است.
آموزش و آموزش به کارگران دانش و مهارت لازم را برای جلوگیری از صدمات و بیماری ها می دهد. این می تواند شرکت شما را از پرداخت جریمه های سنگین باز دارد. و می تواند اطمینان حاصل کند که بهره وری شما تحت تأثیر منفی قرار نمی گیرد. در اینجا به سه دلیل مهم که هر کارمند در یک مکان صنعتی نیاز به آموزش ایمنی دارد ، می پردازیم. | آموزش ایمنی صنعتی : چیزی برای یادگیری هر کارگر!


آموزش ایمنی صنعتی : چیزی برای یادگیری هر کارگر! یک موضوع زندگی و مرگ است

طبق آمار دفتر کار وزارت امور خارجه آمریکا ، دو هزار و ۸۱۱ هزار و ۵۰۰ مورد جراحت و بیماری غیر مهلک برای کارمندان شاغل در صنعت خصوصی وجود داشته است ، این آخرین سالی است که آمار در دسترس است.
همچنین ۵،۱۴۷ کشته وجود داشته است.
در حالی که همه زخمی ها و یا مرگ و میرها در محل های کار صنعتی رخ نداده است ، بسیاری از آنها این کار را کردند. به گفته اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) ، اکثر مرگ و میرها در اثر سقوط یک شیء ، برق و کارگران درگیر شدن ، گرفتار شدن یا فشرده سازی تجهیزات یا اشیاء ، سقوط می کنند.
آموزش و آموزش با ارائه کارگران می تواند به جلوگیری از این فاجعه کمک کند:

دانش لازم برای جلوگیری از ایجاد خطرات ایمنی در سایت های کاری و محل کار ، توانایی شناسایی ، گزارش و پاسخ به خطرات محیط کار و مهارت های لازم برای مقابله با خطرات ناشی از وظایف خاص شغلی آنها. ایمنی در محل کار وظیفه مشترکی است از همه ، از مدیران گرفته تا سرپرستان ، تا زنان و مردانی که کارهای کثیف را انجام می دهند. سرمایه گذاری در آموزش ایمنی ، گسترده و خاص است و به ایمن نگه داشتن همه کمک می کند.


آموزش ایمنی صنعتی : چیزی برای یادگیری هر کارگر!

سوء استفاده وجود دارد که ده ها سال است که در سایت های شغلی صنعتی شناور می شود – و خطرناک است. این اظهار می دارد که ایمنی بر بهره وری تأثیر منفی می گذارد. کارگران غالباً استدلال می کنند که پیروی از قوانین و مقررات ایمنی خیلی زمان می برد. برخی از مدیران برای برطرف کردن گوشه ها تلاش می کنند تا سریعتر کارها را انجام دهند. آنها می گویند: “هیچ کس به دلیل نداشتن تصادف ، حقوق می گیرد. آنها برای تولید کالا پرداخت می شوند. ”
در واقعیت ، هیچ چیز نمی تواند از حقیقت فراتر باشد .
تصادفات مانع از تولید شرکت ها می شود. ایمنی در اولویت قرار دادن آن ، بخشی از فرهنگ یک شرکت ، کارمندان ، کارکردن خطوط و حرکت محصولات به بازار را نگه می دارد. براساس مصوبه شورای ملی ایمنی ، آسیب های ناشی از جراحات در محل کار در سراسر کشور ۵۰.۷ میلیارد دلار (با “B”) ضرر و دستمزد و بهره وری در سال ۲۰۱۷ داشته است.
البته تعادل اهمیت دارد. یک برنامه ایمنی نمی تواند چنان محدود کننده باشد که کارمندان را قادر به انجام کارهای خود به صورت کارآمد و مؤثر فلج کند. اما از طرف دیگر ، این نمی تواند آنقدر سست باشد که کارمندان به معنای واقعی کلمه فلج شوند زیرا در اثر این کار مجروح شده اند. آموزش ایمنی می تواند به کارکنان – هم them آنها – کمک کند که تعادل برقرار کنند.
این می تواند به مدیران شما در درک و توسعه استراتژی ایمنی کمک کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که همه افراد در سازمان شما از راهکارهای ایمنی که به کار می گیرید آگاه هستند و چگونه آنها واقعاً با کارهایی که روزانه انجام می شود مغایرت ندارند. و می تواند شکافی را که اغلب بین استراتژی و تمرین در محیط کار وجود دارد ، ایجاد کند.
این همچنین می تواند به کارمندان خود کمک کند و محصولات شما از درب استفاده کنند.

آموزش ایمنی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند

در پایان روز ، آموزش ایمنی پایین می آید تا اطمینان حاصل شود که هر کارمند قادر است در پایان روز به یک قطعه به خانه برود. اما این در مورد پول است – ROI. و بازده سرمایه گذاری از طریق آموزش ایمنی می تواند بسیار زیاد باشد ، به خصوص وقتی که جریمه های احتمالی OSHA ، دستمزد از دست رفته ، دادخواست و هزینه های پزشکی در ارتباط با جراحات ، بیماری و مرگ در محل کار را در نظر بگیرید.
OSHA برای کمک به تضمین شرایط کاری ایمن و سالم برای کارمندان در سراسر کشور وجود دارد. و سازمان کار خود را کاملا جدی می گیرد. تاکنون در سال ۲۰۱۹ ، OSHA جریمه های فردی بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار ، ۲۶۵،۰۰۰ دلار ، ۱۸۲،۰۰۰ دلار و ۱۱۶،۰۰۰ دلار را به شما تعلق گرفته است. و این فقط در سه ماهه اول سال بود. حتی اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که از پرداخت جریمه OSHA جلوگیری کنید ، باز هم هزینه های مربوط به جبران خسارت کارگران ، افزایش پرداخت بیمه های درمانی ، دعاوی حقوقی و بهره وری از دست رفته وجود دارد.

از دیگر مقالات سلام صنعت نیز دیدن نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Enter Captcha Here : *

Reload Image